Antalya’da Ticaret Yapmak ve Şirket Kuruluşu

Antalya’da Ticaret Yapmak ve Şirket Kuruluşu

Türkiye’nin en kalabalık beşinci şehri olan Antalya; turizm, tarım ve ticaret başta olmak üzere farklı iş kollarında pek çok iş fırsatı barındırıyor. Bir liman kenti olması sayesinde uluslararası arenada hizmet sunan pek çok şirket, Antalya’yı merkez olarak seçiyor. Öte yandan tüm dünyada değişen çalışma kültürü, Antalya’daki profesyonel iş dünyasını da derinden etkiliyor. Çalışmak için sabit bir ofise ihtiyaç duymayan profesyoneller, kendi işlerini ofis ortamından bağımsız idare etmek isteyenler yeni nesil ofis çözümlerine yöneliyor. 

Antalya’da Şirket Kurmak için Neler Gerekiyor?

Girişimci bir ruhunuz ve yaratıcı fikirleriniz varsa, bu fikirleri Antalya’da hayata geçirmek istiyorsanız ilk aşamada bir şirket kurmanız gerekiyor. Şirket kurma sürecinin zorlu ve maliyetli olduğunu düşünüyorsanız boşuna vakit kaybediyor olabilirsiniz. Eğer şirket kurmayı düşündüğünüz konuda piyasa araştırmasını tamamladıysanız birkaç gün içerisinde Antalya’da şirket kuruluşu gerçekleştirebilir, müşterilerinize hizmet vermeye başlayabilirsiniz. Kurulması ve kapatılması son derece kolay olan şahıs şirketi kurmayı düşünüyorsanız noterden alacağınız imza beyannamesi ve muhasebeci vekaletinin yanı sıra fotoğrafınız, ikametgâh belgeniz, kira kontratı ya da tapu gibi birkaç belge yeterli oluyor. Bir ortakla çalışmayı planlıyorsanız limited şirket de kurabilirsiniz. Tabii, bu durumda en az 10.000 TL sermaye göstermeniz gerekiyor. Limited şirket için de bir adres göstermeniz bekleniyor. İkametgâh belgesinin yanı sıra kira kontratı ya da tapu ile şirketinizin adresini teyit etmeniz isteniyor. Dilekçe, kuruluş bildirimi formu, oda kayıt beyannamesi, noter tasdikli sözleşme ve sermayenin bir bankaya yatırıldığına dair dekont, limited şirket kurarken istenen belgeler arasında bulunuyor.

Prestijli Noktalarda Yasal İş Adresi

Antalya’da iş dünyasının kalbinin attığı noktalarda bir iş adresiniz olsun istiyor, fakat şirketinizin kuruluş aşamasında ofis kiralama ve diğer giderler için fazla bir bütçe ayıramıyor musunuz? Evinizin bir odasını ofis haline getirerek masrafları kısmayı düşünüyor da olabilirsiniz. Ancak ev adresinizi ofis adresi olarak kullanmanız, amatör görünmenize sebep olabiliyor. Profesyonel imajınızdan ödün vermemek adına yüksek ofis giderleri altında ezilmeniz gerekmiyor. Workport tarafından sunulan Antalya sanal ofis hizmetleri ile uygun fiyatlarda prestijli bir lokasyonda iş adresi sahibi olabilirsiniz. Üstelik ihtiyaç duyduğunuz anlarda ofis ve toplantı odası hizmetlerinden de yararlanabilirsiniz.Antalya Muratpaşa Ramel Plaza’da tam donanımlı, modern bir ofisi, yasal iş adresiniz olarak göstererek yeni nesil çalışma kültürüne siz de adapte olabilirsiniz. Antalya sanal ofis hizmetini sekretarya hizmetleriyle destekleyerek müşterilerinizin tek bir telefonunu bile kaçırmadan dilediğiniz yerden çalışmanın özgürlüğünü yaşayabilirsiniz.

Ofis Giderlerini Azaltan Yeni Nesil Çözümler

Bir ofis kiraladığınızda, tek masrafınız ofis kirası olmuyor. Temizlik, aidat, faturalar, müşterilere sunulacak ikramlar, müşterileri ve telefonları karşılayacak elemanın maaşı gibi pek çok direkt ya da dolaylı gider de ofis masraflarına ekleniyor. Workport Antalya hazır ofis hizmetleri, sadece dizüstü bilgisayarınızı ve kişisel dosyalarınızı alarak profesyonel ofis ortamının keyfini sonuna kadar çıkarmanıza olanak tanıyor. Merkezi lokasyonda bulunan Workport Antalya hazır ofisleri, verimli çalışabilmeniz için ihtiyaç duyduğunuz her şeyin elinizin altında olmasını sağlıyor. Workport, sadece hazır ofislerden birini kiralama fırsatı sunmuyor. Dilerseniz daha uygun fiyatlarla ortak alanda kendinize bir çalışma alanı da kiralayabilirsiniz. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren uzmanların tercih ettiği açık ofisler, yeni profesyonellerle tanışmanıza, yeni bağlantılar kurmanıza da yardımcı oluyor.

Hemen iletişim sayfasına gidebilir, ilgili talep formunu doldurarak size uygun ofis çözümlerini öğrenebilirsiniz. Dilerseniz sanal ofis hizmeti alarak işinizi kurabilir, sonrasında ihtiyaç duyduğunuzda hazır ofis çözümlerinden yararlanabilirsiniz.

admin

    Bir Cevap Yazın

    Hemen Ara!