Çağrı Karşılama Hizmeti Nedir?

Workport fiziksel bir mekana bağlı kalmadan iş kurmak isteyenlerin tercih ettiği bir çalışma sistemi olarak, yasal bir firma adresi göstermenin yanı sıra iletişim ve sekreterlik hizmetlerini almaya olanak tanır. Siz de firma olarak bu kolaylıktan faydalanmak isteyebilirsiniz; çünkü sabit bir ofisiniz olmadığında müşterilerinizle aranızdaki iletişimi sağlayacak bir sekretere ihtiyacınız olur. Workport’un sunduğu çağrı karşılama hizmeti sayesinde, firmanızın iletişim yükü her açıdan ortadan kalkar. Çağrı karşılama hizmetinde firmaya, 0850 alan kodlarıyla bir hat tahsis edilir. Profesyonel sekreterler, bu hatta gelen çağrıları firmanın adıyla karşılar. Örneğin: “A firması, size nasıl yardımcı olabiliriz?” Sonra isterseniz size yönlendirilir. Eğer müsait değilseniz, arayan kişinin ad/soyad ve telefon bilgileri size anlık olarak e-posta yoluyla gönderilir. İsterseniz bu çağrılara mobil uygulamadan da bakmanız mümkün olur.

  • Firmanın iletişim ve sekreter ihtiyacı karşılanır.
  • Belirli bir mekana bağımlı olmak zorunda kalmadan çalışma imkanı doğar.
  • Yoğun çalışma temposunda zamanı daha etkili kullanmayı sağlar.
  • Firmanın çalışma kapasitesini ve iş sahasındaki verimliliğini artırır.
  • Müşterilere hızlı geri dönüş gerçekleştirmek mümkün olur.
  • Mobil uygulama sayesinde müşterilerden gelen çağrılar ve iletişim bilgileri detaylı olarak görülür.

İş yoğunluğu nedeniyle müşterilerden gelen çağrı yoğunluğunu kontrol altına almak ve geri dönüşleri zamanında gerçekleştirmek isteyen firmalar zaman kazanır. Çağrı yönetim sürecinde zamandan tasarruf etmek ve çalışmalarınıza verimlilik kazandırmak için, çağrı karşılama hizmeti ile firmanızın bünyesine katkıda bulunabilirsiniz. Firmaların kurumsal kimlik ve marka imajı, sektördeki prestijini belirleme açısından büyük önem taşır. Kuruluş, gelişim ve kalıcılık sürecinde devamlılık mücadelesi veren firmalar için, çağrı yönetimi de aynı derecede önem arz eder. Markanızı ve kurumsal kimliğinizi temsil eden ‌kobi ya da kurumsal firmanızın ‌farkındalığını artırmak ve yoğun müşteri trafiğini yönetmek için çağrı karşılama hizmetinin ayrıcalığını keşfedebilirsiniz.

Çağrı karşılama hizmeti sayesinde, faaliyet gösterdiğiniz sektör, kurduğunuz iş ya da icra ettiğiniz meslek her ne olursa olsun, rekabet piyasasındaki yerini ve imajını belirlemek istediğiniz firmanıza büyük bir kolaylık sunar. Küçük ya da büyük ölçekli tüm işletmeler, kobiler, kurumsal firmalar, avukatlar veya e-ticaret alanında iş yapan herkes bu hizmetten faydalanır. Workport kullanarak faaliyet gösterenler, faaliyetlerini yürütmek için gereken iletişimi sağlamak, sekreter ihtiyacını karşılamak, firmanın verimliliğini artırmak, zamanı etkili kullanmak, iş yükünü hafifletmek için çağrı karşılama hizmetini rahatlıkla kullanabilir.

Çağrı karşılama hizmeti sayesinde, yerleşik bir adreste iş yeri açma zorunluluğunuz olmadığı için, çağrı yönetimini gerçekleştirecek olan tecrübeli personel, sizin adınıza istihdam edilir. Böylece kobilerin, kurumsal firmaların, avukatların, ‌e-ticaret işi yapanların, yüksek maliyetli sekreter çalıştırma masrafları, maaş ve stopaj gibi ödemeleri de ortadan kalkar. Workport ortamında faaliyet gösteren firmaların harcamaları minimum seviyeye iner. Böylece yerleşik ofis kurmak ve maliyeti yüksek giderleri karşılamak için ayrılan bütçe firmanın kasasında kalır.