Paylaşımlı Ofis Nedir?

Ofis çeşitleri pek çok türe ayrılmasından dolayı paylaşımlı ofis nedir sorusu da sıklıkla sorulmaya başlamıştır. Paylaşımlı ofis bilgisayarlarınızı yanınıza alıp iş yaptığınız ortak kullanımlı bir ofis olmaktadır. Kişilerin kendilerine düşen tek şey kendi bilgisayarlarını alıp masaya kurulmalıdır.

Neden Paylaşımlı Ofis Tercih Edilmeli?

Günümüzde girişimciler için ofis ortamı çok önemli bir ihtiyaç olmaktadır. Çeşitli meslek gruplarında çalışan ve b meslek grupları ile ilgilenen kişiler için ofisler tercih edilmekte ve günümüzde oldukça yaygınlaşmaya başlamaktadır. Ofisler ise kendi içlerinde çeşitli türlere ayrılmaktadır. Bunlar hazır ofis, sanal ofis ve paylaşımlı ofislerdir.

Paylaşımlı ofisler genel olarak serbest çalışan kişilere, sahada özellikle bireysel çalışanlara, ofis maliyetlerini daha aza indirgemek isteyenlere uygun olan sunulmuş bir kurumsal ofis yöntemidir. Paylaşımlı ofislerde kişiler sadece kiralama bedellerini öderler. Ayrıca kişilerin kendileri gibi kiraladıkları farklı bölmelerde birlikte çalışırlar.

 Paylaşımlı Ofis Kiralamanın Avantajları Nelerdir?

Genellikle kişilerin en merak ettiği konulardan birisi de neden paylaşımlı ofis kiralanmalı sorusudur. Paylaşımlı ofis kiralamalarda kişiler pek çok şeyden faydalanırlar. Özellik yüksek bedeller ile kurulan ofislerin yerine daha uygun maliyetler ile ofis tercih edenler için paylaşımlı ofisler oldukça idealdir. Hem cebe uygun gelen hem de az maliyetle ofis kurma çeşidi olmaktadır. Paylaşımlı ofis avantajları ise şunlardır:

  •  İşlerin yürütülmesi için sessiz ortamda ortak masa kullanımı
  •  Kişilere gelen müşterilerin veya ziyaretçileri karşılayan bir resepsiyon olması
  •  Daha düşük maliyet ile birlikte tasarruf imkanı
  •  Daha konforlu ve rahat paylaşımlı ofis imkanı
  •  Profesyonel sekreter imkanı
  •  Hızlı internet imkanı
  •  Mutfak kullanımı ile birlikte ücretsiz çay ve kahve servisi
  •  Ofiste gerekli olan tüm ekipmanların temini
  •  Temizlik hizmetleri
  •  Elektrik, doğalgaz veya su gibi tüm hizmetlerin kira bedelinin içerisinde yer alması paylaşımlı ofislerin avantajlarındadır.

 Paylaşımlı Ofisten Yararlanabilecek Meslek Grupları Nelerdir?

 Paylaşımlı ofislerden pek çok meslek grup yararlanabilmektedir. Paylaşımlı ofislerden yararlanabilen meslekler şunlardır:

  •  Yeni iş kuracak kişiler
  •  Serbest çalışan kişiler
  •  Evden home-office çalışan ve artık ofis düşünen kişiler
  •  Bilim alanında çalışan mühendisler
  •  Avukatlar
  •  Emlakçılar
  •  Mali Müşavirler

 Bu meslek grupları paylaşımlı ofislerden faydalanabilirler. Ayrıca bunun dışında daha pek çok meslek grup paylaşımlı ofislerden yararlanmaktadır.

 Paylaşımlı Ofisler Ne İşe Yarar?

Paylaşımlı ofisler ile kişiler prestij kazanırlar. Özellikle paylaşımlı ofislerin özellikleri arasında bulunan sekreter hizmeti de büyük önem taşımaktadır. Kişiler dışardayken veya ofis dışında iken resmi telefonlar ile gelen çağrıları kişiler adına sekreterin karşılaması profesyonel çalışma konusunda büyük önem taşımaktadır. Bunlar dışında kişiler ofisteyken gelen misafir veya müşterileri birinin karşılaması da paylaşımlı sanal ofisler ile olmaktadır.

Bunun dışında ofis ortamında çalışan kişiler genellikle işlerine odaklanırlar ve iş sırasında telefona bakmak veya temizlik yapmak istemezler. Bu nedenle paylaşımlı ofisler içerisinde tüm bu hizmetlerin var olması kişilere büyük kolaylık sağlamaktadır.

 Paylaşımlı Ofis Fiyatları

Paylaşımlı ofislerin kullanım kolaylığı ve kişilere pek çok avantaj sağlaması sebebiyle çok sık tercih edilmektedir. Paylaşımlı ofis fiyatları normal ofislere göre oldukça uygun ve daha az maliyetlidir. Genellikle ofislerin içerisinde verilen resepsiyon hizmeti veya toplantı odalarını kullanma gibi uygulamalar kira bedeline dahil olmaktadır.

Paylaşımlı ofislerin fiyatlandırılması kaç dönemlik kiralanacak ise ona göre belirlenmektedir. Kiralama süresi 3 aylık, 6 aylık veya 12 aylık olabilmektedir. Böylece paylaşımlı ofisler ne kadar süre ile kiralanacak ise fiyatlar da bu duruma göre değişkenlik göstermektedir.

Teklif Formu
Teklif Al