Teknolojinin gelişimi ve hayatımıza hızla entegre oluşu, birçok alanda geleneksel alışkanlıkları yeni ve çok daha faydalı çözümlere bırakmaktadır. Gündelik hayatta birçok örneği olan bu duruma iş hayatındaki yenilikler de eklenebilir. Bu bağlamda hazır ofisler oldukça farklı ölçeklerdeki işletmeler için sunduğu büyük kolaylıklarla artık yükselen bir trend haline gelmiştir.

Peki Hazır Ofis Nedir?

Hayata geçmeyi sabırsızlıkla bekleyen ticari fikirleriniz ya da yönetim fonksiyonlarınızı güçlendirecek yeni bir çatıya ihtiyacınız varsa hazır ofisler aradığınız çözüm yolu olabilir. Hazır ofisler işletmenizin ihtiyacı olan tüm teknolojik ve büro donanımlarını kullanımınıza hazır biçimde sunan çalışma alanları olarak tanımlanabilir. Çalışmalarınızda verimliliği arttırabilecek tüm dizayn detayları göz önünde bulundurularak tasarlanan ve alanında uzman iç mimarların imzasını taşıyan hazır ofisler hem size hem de ekibinize konforlu ve işlevsel çalışma alanları sunar.

Hazır Ofisin Klasik Ofisten Farkı Nedir?

İşletmenizin ihtiyacı olan ofisi geleneksel yollarla kurmak büyük zaman, emek ve maliyet gerektirebilir. Firmanızın sektörüne en uygun lokasyonda ofis arayışınız uzun soluklu bir serüven haline gelebilirken bulacağınız alternatiflerin yüksek kira beklentileri de bu serüveni daha sancılı bir hale getirebilir. Kendinize en uygun ofisi bulmuş olsanız bile gerekli teknolojik donanım ve büro malzemeleri için yeniden bir masraf kalemini bütçenize eklemeniz gerekir. Ayrıca bulduğunuz ofis doğru bir lokasyonda ve uygun maliyetli olsa bile çalışma biçiminize uyumlu olmayabilir. Bu durumda iç dekorasyon için yeniden bütçenizi gözden geçirmeniz gerekebilir.

Tüm bunlara karşı hazır ofisler şehrin hem ticari, hem sosyal hem de ulaşım kolaylığı sağlayan merkezlerinde yer alır. Böylece ofisiniz için en uygun lokasyonu sağlar. Ayrıca hazır ofisler işletmeniz için gerekli tüm donanım ve ekipmanı modern bir tasarımla birlikte kullanımınıza hazır biçimde sunar. Böylece ofis kirasına ek olarak yeni masraflarla bütçenizi sarsmanızın önüne geçer. Bütçenizde oluşan avantajı işletmenizi geliştirmek, pazarlama aktiviteleri ya da yeni pazarlara girmek gibi çok daha faydalı işlemlerde değerlendirebilirsiniz.

Freelance çalışanlardan start up’lara, hukuk ve emlak danışmanlarından bilişimcilere kadar birçok farklı sektörden işletmelerin tercihi hazır ofislerle şirketinize prestij bütçenize tasarruf sağlamak isterseniz şehrin ticaret merkezi Ataşehir’e oldukça yakın olan Ümraniye Şerifali bölgesinde hizmet sunan hazır ofislerimizi inceleyebilirsiniz.
Kolaylık: Hazır ofisinizi seçip işletmenizin çalışmalarına kolayca hız katabilirsiniz. Bu durum sizi birçok detayla uğraşmaktan kurtarabilir.
İşlevsellik: Modern bir tasarım, gerekli teknolojik ekipmanların hazırlığı, bireysel ya da ekiple çalışmaya uygun büro mekanizması gibi birçok avantajla işletmenize işlevsellik adına büyük faydalar sunar.
Yeni İş Fırsatları: Şerifali Ortak Ofis plazasında yerli ve yabancı, farklı ölçeklerden birçok şirket de yer alır. Böylece yeni iş ilişkileri geliştirebileceğiniz komşularınız işletmenizin geleceği için büyük avantaj sunar.
Esnek Çalışma Modeli: Hazır ofisinizi aylık, günlük hatta saatlik olarak bile kiralayabilir ve yalnızca kullandığınız kadar ödeme yaparsınız.
Günlük İşlerde Destek: Posta ve kargolarınızın takibinden misafirlerinizi karşılamaya hatta telefonların bağlanmasına kadar gerekli tüm günlük operasyon detaylarında Şerifali Sanal Ofis sunduğu profesyonel destekle zaman ve maliyetinizi bölmenizin önüne geçer.
İdeal Lokasyon: Şehrin ticari merkezlerinde yer alan Şerifali Kiralık Ofis ulaşım kolaylığı ve prestij alanlarında işletmenize katkı sağlar.
Düşük Maliyet: Klasik ofislerde karşınıza çıkacak ofis kirasından faturalara, tadilattan eleman maaşlarına kadar birçok farklı gider kalemi yerine Şerifali Hazır Ofis tek ve daha düşük bir maliyet ile bütçenizde tasarruf sağlar.
Yasal Avantajlar: Türk Ticaret Kanunu’na göre yasal olarak hiçbir engel teşkil etmeyen prestijli hazır ofisinizi şirket adresiniz olarak gösterebilirsiniz. Böylece tüm resmi süreç ve yazışmaları hazır ofisiniz üzerinden sürdürebilirsiniz.
Teklif Formu
Teklif Al